image

Da jeg hadde PT i dag og forberedte meg på prekenen te i morran, så plutselig slår det meg hvor enkelt det hele er. Men vi skal alltid gjøre det så himla vrient og vanskelig. Nå snakker jeg ikke om det å skrive en preken, men om livet generelt.

Jeg snakker om å tørre å bare satse alt og gi Gud alt. Som det står i Galaterne 2.20: «Jeg er korsfestet med Kristus, det er ikke lenger jeg som lever, men Kristus lever i meg»…

Så enkelt er det! Hvorfor skal vi da komme inn med alle våre unskyldninger? La oss leve ut det livet som vi er kalt til. Jeg vet ikke med deg, men jeg er sikker på at det beste fremdeles er i vente og jeg vet med hele mitt hjerte at i denne sesongen i mitt liv så ønsker jeg å gi Gud enda mer av meg selv. Det vil si å legge av seg sitt eget for å la Gud strømme ut av mitt liv. Hva venter vi egentlig på? Gud har kalt oss hver eneste en til et liv i overflod…et liv i overflod…wow…Gud vil KUN det beste for deg og meg, det er ikke noe vits å holde tilbake lenger. Bare gi alt til Gud!

Du kan si at det er lett for deg å si, du vet ikke om min situasjon. Ber du meg virkelig om å gi opp ALT? Obs…det er vist det jeg gjør 😉 og sant nok så kjenner jeg ikke til din situasjon, men jeg kjenner en Gud som er større enn alle situasjoner og bekymringer.

Jeg er bare lei av å late-som kristne. Vi må gjøre noe med den troen vi har. Elske Gud og mennesker. Jeg ønsker å gjøre det jeg kan for å vise mennesker Guds kjærlighet. Det er det det dreier seg om…Guds kjærlighet!

Jeg ønsker å dele mer om dette ved en annen anledning, men jeg håper du sitter igjen med en tanke om at kanskje det er på tida at vi legger av oss all egoisme og begynner å VIRKELIG leve for Gud av hele vårt hjerte og liv. Bare vit at i deg er det en David, en Gideon, en Peter! Det virker kanskje ikke slik nå, men Gud elsker å bruke det umulige for så å gjøre det mulig.

YOU ARE MARKED FOR SIGNIFICANCE! YOU ARE A HISTORYMAKER! YOU ARE AN AMBASSADOR OF GOD ALMIGHTY!

