Det har virkelig vært noen spennende dager etter helga med oppfølging av folk. Og helga var jo bare helt vanvittig som jeg skrev om tidligere.

Mens jeg sitter å forbereder meg til vekstgruppe i kveld om rettferdiggjørelse så begynner Gud selvfølgelig å tale te hjertet mitt om denne høsten og alle de herlige tingene vi har i vente. Men jeg tenkte rett og slett at jeg ønsket å oppmuntre dere som leser bloggen min te å bare  gi alt for Gud og ikke hold noe tilbake! Nå er jeg 26 år og jeg er lei av å holde tilbake, så jeg har bestemt jeg for å bare gi alt det jeg kan for Gud uansett om det vil si at jeg må gi opp ting som TV, film, sport. Ingenting skal hindre meg fra å lytte te Guds stemme og gjøre Hans perfekte gode vilje.

Min bønn er å se enda flere kristne ledere (ja du er en leder) reiser seg opp og setter foten sin ned for så å bare gi ALT te Gud. Hvorfor leve et passivt liv når enn kan leve et aktivt liv med stor inflytelse i hverdagen på skolen, jobben, nabolaget etc.

Min bønn er å se så mange kristne  reise seg opp at alle mennesker begynner å legge merke te forandringa. Min bønn er å se en menighet samlet som ikke lever for seg selv, men som er fullstendig overgitt te å elske Gud og mennesker. Min bønn er at vi skal ha en så stor inflytelse på mennesker rundt oss at byggningene ikke kan holde følge med veksten av mennesker som overgitt sine liv fullstendig te Gud. Let’s make History!

Hva er poenget om det kun skal handle om meg og mitt eget? Lev for noe større enn kun deg selv. Se forbi deg selv og drøm større og lev større. Ikke fordi du er stor, men fordi Han som lever i deg er større enn ALT!

Jeg lover deg at dette er begynnelsen på en helt ny arena. Wow…Gud kommer te å gjøre store ting gjennom ditt liv. Du bærer på storhet, du har allerede vunnet seieren. Nå er det bare på.tide å leve ut et liv som reflekterer den seieren. Står du på sidelinja å klapper eller stormer du inn på banen i full jubel over den evige serier som du har vunnet pga hva Jesus gjorde på Golgata…….

